Dit gebeurde er op 07 November 2006 in Amsterdam

Vorige (06-11-2006) | Volgende (08-11-2006)

Berichten

ik ga naar een tonee..
19:53 - (1 reactie)

op weg naar de tanda..
20:44 - (1 reactie)

op weg naar de tanda..
20:46 - (1 reactie)

tandarts 5
20:48 - (1 reactie)

een aggressieve taxi..
21:01 - (0 reacties)

terug van de tandarts
20:49 - (0 reacties)

naar de tandarts 2
20:43 - (0 reacties)

op naar de tandarts
20:42 - (0 reacties)

Nu al donker :(
16:47 - (0 reacties)

Boompje op 't dak
11:18 - (2 reacties)

red de aarde
13:03 - (1 reactie)

Stroom uit eigen afval
13:16 - (0 reacties)

plein wordt vervolgd
13:01 - (1 reactie)

microsoft cloon
13:00 - (0 reacties)

hier moet ik naartoe
07:58 - (2 reacties)

Leuk oversteken hier
11:11 - (0 reacties)

Foto's

Stil vliegtuig?
(1 reactie)
Stil

prachtige geparkeerd..
(0 reacties)
prachtige

opletten!
(0 reacties)
opletten!

 

Leegverkoop
(1 reactie)
Leegverkoop

Hmmm...
(0 reacties)
Hmmm...

 

Ook vandaag weer cru..
(0 reacties)
Ook

lijkt ver weg <- toc..
(0 reacties)
lijkt

Nog steeds opgebroken
(2 reacties)
Nog